- 19 Οκτωβρίου 2019
- Posted by: 4tessera
- Categories: MARKETING, Παρουσιάσεις
11 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2019
Με πολύ μεγάλη επιτυχία και με περισσότερες από 180 συμμετοχές, ολοκληρώθηκε η ανοιχτή εκδήλωση της $tessera που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019 στο Συνεδριακό Κέντρο «Νικ. Γερμανός», στα πλαίσια της 84ης ΔΕΘ.
Την εκδήλωση διοργάνωσε το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης και η Επιτροπή Τραπεζικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων. Παρακολούθησαν επαγγελματίες, στελέχη και επιχειρηματίες από διάφορους κλάδους της αγοράς, που αναζητούν συνεχώς την βελτίωση και ανάπτυξή τους
Αναλύθηκαν οι δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία και πως μπορούν οι επαγγελματίες να τις αξιοποιήσουν, ώστε να προσεγγίσουν αποτελεσματικότερα τη γενιά των Millennials.
Ενδεικτικό της μεγάλης προσέλευσης ήταν το γεγονός ότι οι διοργανωτές αναγκάστηκαν να μεταφέρουν την εκδήλωση από την αίθουσα Β, στην αίθουσα Α του συνεδριακού κέντρου «Νικ. Γερμανός».
Χαιρετίζοντας την εκδήλωση, ο συντονιστής της Επιτροπής και μέλος της Διοικητικής Επιτροπής του ΕΕΘ Κυριάκος Μερελής τόνισε ότι στη νέα εποχή της «4ης Βιομηχανικής Επανάστασης» το τοπίο στην αγορά αλλάζει διαρκώς, ενώ μία σειρά από επαγγέλματα θα αλλάξουν δραστικά τους τρόπους με τους οποίους λειτουργούν.
Στο δικό του χαιρετισμό ο Κώστας Λάσκος, Συντονιστής των Επιτροπών του ΕΕΘ και μέλος της Διοικητικής Επιτροπής του, τόνισε ότι το Επιμελητήριο, πιστό στην αποστολή του για έγκαιρη και έγκυρη πληροφόρηση των μελών του, διοργανώνει σειρά εκδηλώσεων όπως η αποψινή, προκειμένου να τα βοηθήσει να εισέλθουν με τους καλύτερους δυνατούς όρους στη νέα εποχή.
Στην ομιλία του ο ομιλητής Γιώργος Χανός, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, αναφέρθηκε αναλυτικά στα πλεονεκτήματα που προσφέρουν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και γενικότερα τα εργαλεία της ψηφιακής εποχής, τόσο στην οργάνωση και προώθηση της εργασίας ενός ελεύθερου επαγγελματία, όσο και στις προσπάθειες που κάνει για να προσεγγίσει τις νεότερες γενιές.
Οι Millenials, όπως τόνισε ο ομιλητής, είναι το μέλλον ως πελάτες για την αγορά, καθώς αποτελούν πλέον το 27% του πληθυσμού. Έχουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά καθώς γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στη διάρκεια της μεγαλύτερης οικονομικής κρίσης μετά τη δεκαετία του ’30, δίνουν πολύ μεγάλη βαρύτητα στο value for money, και για να τους προσεγγίσει ένα brand ή ένας επαγγελματίας, θα πρέπει να αναπτύξει πολύ καλή σχέση με την τεχνολογία και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Εκ μέρους της 4tessera, ευχαριστούμε τον Πρόεδρο του Ε.Ε.Θ. κο Μιχάλη Ζορπίδη, όλα τα μέλη της επιτροπής Τραπεζικών & Ασφαλιστικών Θεμάτων για την εμπιστοσύνη και την υποστήριξή τους και ιδιαίτερα την κα Ματίνα Σιώχου για τις άοκνες προσπάθειές της να ολοκληρώσει ένα άψογο αποτέλεσμα.